Saturday, July 26, 2008

I scrapped! I scrapped!

Hi guys!

Well, first of all I'd like to say THANK YOU for all your support on our sale for Jazzy and for all the words, thoughts and prayers you all sent her way!!! You are truly amazing!!! MWAH!!!

And second... I wanna show you a couple of things.

I've been on a scrapping and posting spree this past few days(YAY!). It feels great to actually scrap again! lol And my conscience is feeling a bit less guilty now that I'm catching up with my CT duties. Let me show ya:

_DH_OneSummerDay_Main_SAS

 

 

 

 Dar has a gorgeous kit called One Summer Day, have you seen it already? 

 

 

 

Here are a few lo's I made with it:

Helio's-Angels

proud moments

template by Shazbutt's Digi-Scrapz

building castles

template by Shazbutt's Digi-Scrapz

Don't you love the freshness of this kit?

The next one I want to show you is this AMAZING kit by Jenni (Chaos Lounge) called Dear Diary.

DearDiary-ChaosLounge

 

 

I just loooove this one! It's so funky, isn't it?

Just like the rest of Jenni's work, it's so full of personality and uniqueness!

 

 

 

Here's what I made with it:

These are my cousins, Ju e Tata. Aren't they beautiful? :D I miss you, girls!

Sisters

template by Yin Designs.

This one was made for a new online friend I've met at Amigas & Scraps, a Brazilian forum.

vanroses

template by Yin Designs.

Here's another awesome kit by Jenni called Secret Window:

SecretWindow

 

This one is fantastic, so many possibilities! I'll definitely be making more pages with it!

But for now here's one! ;)

 

 

 

These are photos of a really fun day Menno and I spent with our friends Juliana (my BFF), Alex and Jeroen. I just love these pics, even though they are very low quality! lol

together

template by Yin Designs. (can you tell I love her stuff? lol)

Tired yet??? I sure hope not... there's still plenty more! I told you I was on a spree... :P

Here's another kit that I absolutely adore:

wdk600

 

 

It's called Oceanside and it's by Web Designz by Kristi and it's really really fun to work with!

 

 

 

 

This is not a new layout, but I thought I'd share it anyway because I just love the way it turned out! ;) How cute is my little beach princess, huh? hahaha

beach princess

I also love this one... Love that picture and how the entire lo turned out! My little man strolling by the beach... :D

Lucas at the beach

Kristi also has this beautiful kit called Butterfly Shimmer   butterfly shimmer

 

I used it to make a page for another friend I've recently met at Amigas & Scraps.

Isn't her daughter just adorable???

 

 

 

I misspelled Coco Chanel, but only noticed it AFTER I had posted it everywhere... so for now I'll just leave it as it is! lol

style

Vasco from Moon Scraps has this fantastic kit called Nirvana

 Nirvana kit 

 

 

 

It's so beautiful and unique! You gotta check it out!

 

 

 

 

I made this layout using it and I truly love result. These photos were taken on Menno's birthday. Aren't they great?

favourite toy

Ok... believe it or not, but I have looots more to show, but for your sake (and mine haha) I'll take a break now...  :D

Have to do some real life stuff now.... Will come back later to bore you with more, ok? LOL

Many hugs to all,

Livia.

2 comments:

Karla Gardini said...

Nussa, qta coisa linda....
amei td
Parabéns
bjus

BlueRose said...

I love your blog. I was just popping around today and came up to your. I really love the lay outs that ya did. I see a couple that I have to have. Thnx for the share...
Kat